cranio1 edited

Κρανιοϊερή Θεραπεία (CST)

Η Κρανιοϊερή Θεραπεία είναι μια θεραπευτική μέθοδος, η οποία έχει ως σκοπό να αποκαταστήσει τη λειτουργικότητα του Νευρικού Συστήματος,ενισχύοντας τον φυσικό αμυντικό μηχανισμό του οργανισμού.

Θεραπεία δια χειρισμών_edited

Θεραπεία δια Χειρισμών (MT)

Η Θεραπεία δια Χειρισμών είναι τόσο παλιά όσο η επιστήμη της Ιατρικής. Εστιάζει στο Μυοσκελετικό σύστημα, που καλύπτει πάνω από το 60% του ανθρώπινου οργανισμού και δια μέσω του οποίου η αξιολόγηση των άλλων συστημάτων μπορεί να επιτευχθεί.

podi nr edited

ΝευροΡεφλεξολογία Δια Χειρισμών(NR)

Η Νευρο-Ρεφλεξολογία είναι μια θεραπευτική μέθοδος, η οποία έχει ως σκοπό να αντιμετωπίσει το πόνο και να αποκαταστήσει τη λειτουργικότητα του Νευρικού συστήματος. Εφαρμόζεται μέσω χειρισμών με τα δάχτυλα των χεριών, από εκπαιδευμένο θεραπευτή σε απολήξεις νεύρων επί των άκρων ποδών των θεραπευόμενων.

Kinesiotaping Method edited

Μέθοδος Kinesiotaping (KT)

Η Μέθοδος Kinesiotaping αφορά την εφαρμογή μιας εξειδικευμένης ελαστικής ταινίας στους μύες και στις αρθρώσεις του σώματος μας. Ιδρύθηκε από τον Dr. Kenzo Kase, ο οποίος ανακάλυψε ότι ο πόνος στις αρθρώσεις ήταν αποτέλεσμα των μυϊκών ανωμαλιών και των μυοπεριτονιακών ιστών που περιβάλλουν τις αρθρώσεις.

Posterior Tilt edited

Μέθοδος Κινητικού Ελέγχου (KCM)

Η Μέθοδος Κινητικού Ελέγχου είναι μια θεραπευτική προσέγγιση, που μας βοηθάει να προσδιορίσουμε την ανεξέλεγκτη κίνηση από την άποψη του χώρου και της κατεύθυνσης. Αποτελεί μια μορφή εξειδικευμένης θεραπευτικής άσκησης και ιδρύθηκε από τον “Mark Comeford” και τη “Sarah Mottram” το 1995.

μυοπεριτονία1_edited

Τεχνική της Μυοπεριτονιακής Απελευθέρωσης (MRT)

Η προσέγγιση της Μυοπεριτονιακής Απελευθέρωσης είναι μια μορφή θεραπείας των μαλακών μορίων, που χρησιμοποιείται για να θεραπεύσει τη σωματική δυσλειτουργία και που έχει άμεση επίδραση στη καλυτέρευση του πόνου και του περιορισμού της κίνησης. Ιδρύθηκε από τον Dr. Andrew Taylor Still, τον ιδρυτή της Οστεοπαθητικής Ιατρικής.

colorfull-trigger-points

Θεραπεία των Μυοπεριτονιακών Σημείων Πυροδότησης Πόνου (MTP's)

Οι μύες αποτελούν κατά μέσο όρο το 36-42% του σωματικού βάρους.Πρόκειται για ένα μεγάλο ποσοστό του συνολικού βάρους μας, το οποίο έχει αντίστοιχο αντίκτυπο στην υγεία μας.Όταν όλα είναι σε κατάσταση λειτουργίας, οι μύες μας επιτρέπουν να εκτελεστούν οι κανονικές δραστηριότητες με ευκολία.Όταν οι μύες μας έχουν Σ.Π.Π., τότε ως αποτέλεσμα βιώνουμε πόνο, δυσκαμψία και ένταση, περιορισμό του εύρους κίνησης και απώλεια της φυσιολογικής λειτουργίας του σώματος.

dry needles edited 1

Τεχνική της Στεγνής Βελόνας (DNT)

Ως Τεχνική της Στεγνής Βελόνας (Τ.Σ.Β.) ορίζουμε την εισαγωγή και τον επαναλαμβανόμενο χειρισμό μιας λεπτής και ευλύγιστης βελόνας στα Σημεία Πυροδότησης Πόνου (trigger points) του μυός, με αποτέλεσμα να παράγεται μια τοπική απόκριση σύσπασης (local twitch response), η οποία θα επιφέρει μυϊκή χαλάρωση. Απαιτεί τη μέγιστη ακρίβεια και τις περισσότερες επαναλήψεις.

Καλώς ήλθατε στο Κέντρο Φυσικοθεραπείας PhysioΦροντίς

Φυσικοθεραπευτική Φροντίδα για Ζωή Απαλλαγμένη από Πόνο & Περιορισμό

Καταρχάς θα θέλαμε να καλωσορίσουμε όλους τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας, ενεργούς (εγγεγραμμένους) ή μη ενεργούς (μη εγγεγραμμένους), που παρακολουθούν και ενημερώνονται από τη σελίδα μας. Ευελπιστούμε σε μια όσο το δυνατόν πλήρη ενημέρωση, όσον αφορά το ιδιαίτερα μεγάλο θεραπευτικό φάσμα, που καλύπτει η Φυσικοθεραπευτική Αποκατάσταση. Επίσης θα χαρούμε να υποβάλετε τις ερωτήσεις σας ή οποιεσδήποτε παρατηρήσεις σας με μοναδικό σκοπό τη καλυτέρευση των υπηρεσιών μας.

Όπως είναι γνωστό σε όλους, η ζωή μας βομβαρδίζεται από εκατομμύρια ερεθίσματα, τα οποία μας επηρεάζουν (θετικά ή αρνητικά) ανάλογα με αυτά που βιώνουμε από το κοντινό μας περιβάλλον (οικογένεια, φίλοι κλπ.), τον εργασιακό μας χώρο, από τις τροφές που λαμβάνουμε, τη κατάχρηση των φαρμάκων (σε ορισμένες περιπτώσεις) και την ίδια τη καθημερινότητά μας.

Στην εποχή που ζούμε, η καθημερινότητα μας μαστίζεται από stress, άγχος (από την αβεβαιότητα και τους τρελούς ρυθμούς), τοξίνες και πάρα πολλούς εξωτερικούς παράγοντες, οι οποίοι βάλλουν την υγεία μας. Η μη σωστή χρήση του σώματος μας είτε πρόκειται για τις επαγγελματικές-εργασιακές μας δραστηριότητες, είτε για τις καθημερινές μας δραστηριότητες, όπως οι δουλειές του σπιτιού, η άθληση και τα hobbies, μπορεί να δημιουργήσει επαναλαμβανόμενα πατέντα πόνου (υποξύ, οξύ ή χρόνιου) και διάφορες σωματικές δυσλειτουργίες. Εδώ είναι που έρχεται η Φυσικοθεραπευτική Φροντίδα (Physio Φροντίς) για να αποκαταστήσει τη λειτουργικότητα του οργανισμού μας μέσω μιας μεγάλης γκάμας θεραπευτικών τεχνικών όπως είναι:

Ειδικευόμαστε σε

Θεραπευτικές Τεχνικές που θα σας βοηθήσουν

Η Φιλοσοφία μας

Όπως είναι γνωστό σε όλους, η ζωή μας βομβαρδίζεται από εκατομμύρια ερεθίσματα, τα οποία μας επηρεάζουν (θετικά ή αρνητικά) ανάλογα με αυτά που βιώνουμε από το κοντινό μας περιβάλλον (οικογένεια, φίλοι κλπ.), τον εργασιακό μας χώρο, από τις τροφές που λαμβάνουμε, την κατάχρηση των φαρμάκων (σε ορισμένες περιπτώσεις) και την ίδια την καθημερινότητά μας. Η θεραπευτική μας φιλοσοφία επαφίεται στην αντιμετώπιση του αίτιου του προβλήματος και όχι στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων αυτού.

Σχετικά με εμάς

Please specify image url

Κανέλλος Π. Κωνσταντίνος

Φυσιοθεραπευτής - MT,CST,NR,MTP’s,DNT,KCM,KT,MRΤ.